Wednesday, March 2, 2011

MANUSIA MAKIN KEJAM

Semakin lame manusia menjadi lebih bijak.Sepatutnyelah!! Tapi sedihnye,segelintir manusia ni bukan makin lame makin bijak tapi makin suke memijak. Manusia sudah berperilaku kejam.Dah x pedulikan undang2 hnya sebab nk tnjuk handal..tu bukan handal tp tu baghal namanye..



1.Buang anak merata2 mcm buang sampah sarap.Dalam sungai,tepi msjid,dalam tndas pn senang2 kte b0le jumpe bayi. kat manalah diorang simpan otak dorng agaknya? Pndai wt pndai tngungg laa..
        
kalu cmni la rupe bayi y dibuang,aku pn kalu nmpak bayi ni buat2 b0d0 jek,haha..
                              


2.Pantang nmpak p0mpuan cun,terus meleleh air liur. Waima p0mpuan tu pkai purdah sekalipun,dia sngup culik dan r0g0l. siap angkut kawan2 sama2 tumpang r0g0l. pstu rakam dan edarkn merata2. Jebauk bet0l!!

da gatal sgt..ni la reaksi manusia2 yang x dpt nk kawal nafsu gatal d0rg..binatang tu lg nampak s0pan..gatal2..



3.Sanggup tendang mak kandung sendiri,sanggup cincang bapak kndung sndri,tikam darah daging sndri bila hati rase x puas. Pstu buat2 gila dpn p0lis sebab x nk ke tali gntung. 0tak mmg da byk sgt keladak!

Tambi ni baru je lepas gusti sume ahli keluarga die. Die kate die nk mnghapuskan raksasa yang ingin mnghancurkn bumi.. kalu k0rg laa,k0rg caye ke ape yang die ckp?? hahaha..
                                 


4.Pakat2 culik bayi baru lahir utk dijual kpd orang laen semata2 nk kejar duet. Merana mak dorang y melahirkn d0rang tuh. Pt0tnya dibedah jek perut di0rang takyah pkai bius..Biar d0rg rasa!

kalu camni la gaya k0rg sume jage ank k0rg,sure2 xd sape y brani nk culik..haha..
      



5.Dulu kalau nk bntah buat petisyen bantahan je tp skang ni terus bkumpul rmai2 dan buat rusuhan. takat baling2 batu tu dah biase tp skg ni baling2 molot0v c0cktail lagi nmpak tk0t. Perangai mmg cm bskut cap ping p0ng!

bom kentut skang lbey efektif digunekn..xd nyawa yg terkorban.. Haih,,x b0le blah aku tgk mamat pkai topi blkg tuh, gaya die da cm cik kiah pulang dr pasar..hahaha





    3 comments:

    si para para said...

    kita mula kembali ke zaman jahiliyah...bukan mula..tapu sudah ke sana,

    Miyui Emre said...

    tapu?? byk mkn budu nih..haha

    pha is said...

    "tapi" kot....
    lagipon, akhir zaman.... macam ni la... tanda dunia nak kiamat...

    Post a Comment